sön

heeeeeeeeeej  idah så vaknade jag hemma hos farmor o senare efter det blev det o gå hem fixa håret . å sen så gick ja till viktor o där var josse . så vi kollade på mannen som talar med hundar ? aja sen efter de så gick vi med josse till stationen som skulle hem . sen träffade viktor o jag alejo o jesper så vi drog tbx till viktor o var där o typ bara var där :D hah , sen efter de så drog alejo till skatehallen o  jesper hem o åt så ja o viktor åt tacos  sen drog Jah till jesper o var där sen kom andrea o viktor ditt :D så vi var där o ja typ spelade ett spel ;D på mobben aja nu ska jag kolla på how i met your mother o sen two and a half men  Imon äre tråk skolan aja imon så ska ja vara med elias De blir Kuuuuuuuuuulllllllllll :D aja Heeeeeeeeejs


Kommentarer
Postat av: josefin (:

anmäl dig till veckans blogg på min blogg nuuuuu!;d



http://josefinhagglund.bloggplatsen.se/

2010-03-15 @ 19:14:05
URL: http://josefinhagglund.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0